Jak na online marketing: 2 + 20 otázek, na které si musíte odpovědět

AKCE PROBĚHNE ONLINE A JE URČENA REGISTROVANÝM ČLENŮM PACIENTSKÉHO HUBU.
Chceme vám v Pacientském hubu představit, jak o online marketingu přemýšlejí lidé, kteří se jím profesionálně zabývají. Nenaučíme vás jak spravovat Facebookové ani jiné reklamní platformy, ani vás precizně neprovedeme Google Analytics. Podíváme se o několik úrovní online marketingu výš:
Představíme vám, jak stavět online kampaně, jaké hlavní principy v online marketingu sledovat a jaké otázky si klást, aby online kampaň vaší pacientské organizace byla úspěšná. Pobavíme se o tom, co vlastně může a nemusí znamenat úspěšná kampaň, jak úspěch sledovat a jak jej hodnotit. Uděláme maximum proto, abyste odcházeli s jasnou představou výhod online prostředí a jak tyto výhody využívat ve váš prospěch. Připravíme vás na to, abyste dokázali zadávat a hlavně hodnotit práci lidí (ale i třeba vás samotných), kteří pro vás budou stavět web, připravovat Facebookové nebo jiné kampaně.
V kurzu si představíme pět základních oblastí:
- Základní kameny online marketingu
- Proč mít web a co by měl umět?
- Jak lidi na web dostat a udržet je tam?
- Technické zázraky online marketingu – od pixelu ke konverzi
- Jak postavit online marketingovou kampaň?
Během listopadu budete mít 10 organizací možnost se s lektorem kurzu setkat na individuální konzultaci a projít společně vaši kampaň, web, reklamy - vlastně cokoli, v čem se chcete v online marketingu se svou pacientskou organizací rozvíjet. Podmínky účasti budou zveřejněny v závěru workshopu.
O lektorovi
Milan Vítek pracoval v reklamních agenturách pro firmy Citibank, Staropramen, Mondelez a další. Vedl marketing online lékárny, odkud přešel před cca šesti lety do nevládního sektoru. Dnes část svého pracovního úsilí věnuje české pobočce Greenpeace, kde pracuje jako online campaigner a klimatický issue expert. V Greenpeace je součástí týmu, za kterým jsou například kampaně Plast je past, Nekácejte a další. Klimatické komunikaci se věnuje šířeji, respektive má ve Faktech o klimatu na starosti PR a správu sociálních sítí.
Jak se přihlásit
Registrujte se na akci stisknutím žlutého tlačítka v úvodu stránky. Registrace končí 2h před začátkem akce. Vstup je volný díky podpoře Fondů EHP a Norska.
O projektu
Pacientský hub je projekt Ministerstva zdravotnictví ČR financovaný z Fondů Evropského hospodářského prostoru a Norska 2014 – 2021 v rámci programu Zdraví. Díky tomu pro vás nabízíme veškeré vzdělávací aktivity bezplatně. Projekt Pacientský hub vznikl na podporu pacientských organizací. Zajišťuje komplexní vzdělávací program, poskytuje prostor pro rozvoj, spolupráci a setkávání pacientů, expertů i veřejnosti v oblasti zdraví.