LINKEDIN PRO PACIENTSKÉ ORGANIZACE: Jak budovat značku pro organizaci i sebe?

TATO AKCE PROBĚHNE PREZENČNĚ A JE URČENA REGISTROVANÝM ČLENŮM PACIENTSKÝCH ORGANIZACÍ.
LinkedIn je největší profesní sociální síť a nabízí neziskovkám velmi zajímavé možnosti. Je speciální nejen tím, jaké má uživatele (vzdělanější, bohatší, starší, na rozhodujících pozicích), ale i tím, že oproti jiným sítím není tak zahlcený obsahem a s poměrně nižší časovou dotací na něm lze organicky dosáhnout velmi zajímavého dosahu. Jádrem úspěchu jsou ovšem obvykle nejen stránky, ale hlavně osobní profily zapojených lidí. A právě na ně se budeme během školení soustředit.
Vysvětlíme si místo LinkedInu v kontextu ostatních sociálních sítí, zaměříme se na osobní profily (jako místo s největším potenciálem):
- jak svůj profil vylepšit, aby zaujal na první pohled,
- jak, s kým a proč se propojovat,
- jak být na LinkedInu aktivní (publikační strategie), včetně různých formátů,
- placené možnosti osobních profilů (i pro neziskovky),
- dále si představíme možnosti stránek, reklamní ekosystém LinkedInu, nasdílíme si novinky, trendy a další inspiraci
- vytvoříme také vlastní publikační plán (checklist) a na závěr si vyzkoušíme psaní vlastních příspěvků.
Co vám kurz přinese? Budete mít jasno v tom, jestli a jak budete LinkedIn využívat: vylepšíte si svůj osobní profil i stránku organizace (nebo ji vytvoříme, pokud ji ještě nemáte), budete vědět, co kolik stojí, budete mít svůj vlastní publikační plán, budete vědět, koho z kolegů a kolegyň dává smysl také zapojit.
Kurzem nás provede Adam Zbiejczuk. Adam rád propojuje smysluplné projekty a zajímavé lidi prostřednictvím sociálních sítí. Těmi se profesionálně zabývá již 15 let. Začínal v mBank, kde měl na starost komunikaci po vstupu na český trh, sbíral zkušenosti v agenturách Ataxo a H1.cz, kde se podílel na vytvoření prvního lokálního nástroje na monitoring sociálních sítí, Ataxo Social Insider. Na volné noze se podílel na správě sociálních sítí pro značky jako BMW, Albatros Média, Somersby nebo CETIN. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, školí, přednáší a občas píše o sociálních sítích. Na LinkedInu je od roku 2005 a pomáhal s ním Masarykově univerzitě, PPF, KPMG, KKCG, Roche, ale také neziskovkám a freelancerům.
Oceníme také vaše dotazy - prosíme připište do poznámky při registraci 1-2 otázky na to, co vás nejvíc zajímá. Děkujeme!
Jak se přihlásit
Registrujte se na akci stisknutím žlutého tlačítka v úvodu stránky. Registrace končí 24h před začátkem akce. Vstup je volný díky podpoře Fondů EHP a Norska.
O projektu
Pacientský hub je projekt Ministerstva zdravotnictví ČR financovaný z Fondů Evropského hospodářského prostoru a Norska 2014 – 2021 v rámci programu Zdraví. Projekt Pacientský hub vznikl na podporu pacientských organizací. Zajišťuje komplexní vzdělávací program, poskytuje prostor pro rozvoj, spolupráci a setkávání pacientů, expertů i veřejnosti v oblasti zdraví. Pořádá osvětové akce pro veřejnost.