Napište dobrou tiskovou zprávu

TATO AKCE JE URČENA REGISTROVANÝM ČLENŮM PACIENTSKÝCH ORGANIZACÍ. ODKAZ PRO VSTUP DO AKCE SE VÁM PO PŘIHLÁŠENÍ ZOBRAZÍ 30 MINUT PŘED JEJÍM ZAČÁTKEM.
V sérii skupinových konzultací z oblasti práce se sociálními sítěmi a spolupráce s médii pokračujeme prakticky zaměřeným tříhodinovým online workshopem, který vás provede teorií i praxí komunikace s médií prostřednictvím tiskové zprávy.
Jak napsat tiskovou zprávu, aby prošla každodenním sítem a novinář ji otevřel? A co víc, aby o ní napsal?
Na kurzu se na praktických příkladech a ukázkách naučíte základy efektivní komunikace s novináři a jak jim předat informace tak, aby se skrze redakční systém dostaly až k cílovému čtenáři.
Workshopem vás provede Jarka Mužíková.
Jarka vystudovala práva, ale souhra náhod a hříček osudu ji přivedla k PR & komunikaci. V oboru veřejným i soukromým sektorem. Jako tisková mluvčí Generálního finančního ředitelství v roce 2011 vystavěla Odbor komunikace a otevřela daňovou správu médiím, v Kofole byla u více než deseti akvizic a přechodu na burzu a připravovala PR pro nespočet nových produktů a projektů.
S velkou vděčností za nabité zkušenosti nyní své znalosti a dovednosti předává dál a projektům, které jí dávají smysl a kde vidím přidanou hodnotu.
Věří, že dobro a laskavost musí mít člověk v sobě, vše ostatní – včetně komunikačních & PR dovedností je možné se naučit.