Workshopy pro pacientské organizace v rámci konference Neviditelní hrdinové českého zdravotnictví
19. říjen bude v Pacientském hubu věnován zviditelnění a ocenění práce pacientských organizací. S tímto cílem zde pořádáme konferenci Neviditelní hrdinové českého zdravotnictví. Její součástí budou tři workshopy, určené právě zástupcům pacientských organizací.
Přihlásit se můžete na balíček všech tří workshopů, nikoliv jednotlivě na každý zvlášť. Kapacita je omezena na 25 osob, vždy jeden člověk za jednu pacientskou organizaci. Neváhejte proto, ať máte své místo jisté.
Po skončení workshopů jste samozřejmě vítáni i na odpoledním programu. Na ten není nutno se registrovat zvlášť.
Na co se tedy můžete těšit?
- 10.00 – 10.30 – Coffee break – přijďte s námi zahájit den kávou
- 10.30 – 11.30 – workshop Jak se zviditelnit: Zaujměte média
-Řekneme vám, jaké jsou reálné možnosti pro publicitu témat pacientských organizací v masmédiích.
-Projdeme si potřeby žurnalistů a tipy, jak jim vyjít vstříc při navazování oboustranně výhodné spolupráce.
-Rozebereme si konkrétní kampaně z poslední doby: v čem byly úspěšné a kde jsme naráželi na překážky.
-Vyzkoušíte si vytvořit sdělení pro média a dáme vám tipy, jak jej vylepšit, abyste zaujali.
Tento workshop povedou zkušení experti na PR v oblasti zdravotních témat Lenka Hájková a Michal Večeřa.
- 11.30 – 12.30 – Oběd a networking
- 12.30 – 13.30 – workshop Jak si vychovat nové hrdiny
O svoji zkušenost a inspiraci s fungováním velké členské pacientské organizace v Norsku se podělí Anna Fryxelius, zástupkyně organizace Norsk revmatikerforbund, partnera Pacientského hubu. Dozvíme se, jak je možné přistupovat k budování týmového ducha uvnitř organizace, jak motivovat členy a dobrovolníky k aktivnímu zapojení do jejího chodu.
Workshop proběhne v angličtině se zajištěním tlumočení.
- 13.40 – 15.15 – řízená diskuse Vedení organizace v praxi
Setkání je postaveno na facilitované diskusi nad konkrétními tématy a problémy, které v praxi řeší účastníci. Přineste své vlastní téma či starost s vedením své organizace a získáte na něj od kolegyň a kolegů řadu podnětů a možných řešení díky efektivní metodě balintovské skupiny. Promyslete si předem, co byste chtěli s ostatními probrat a jak co nejkonkrétněji téma skupině představíte. Žádné téma není příliš malé či banální.