Přejít k hlavnímu obsahu
Domů

Top public menu

  • Aktuality
  • Kdo jsme
    • O nás
    • O projektu
    • O projektu 2020-2023
    • Pravidla Pacientského hubu
    • Etický kodex
  • Kalendář
  • Kontakty

Sekundární menu

  • Pacientské
    organizace
  • Zóna
    pro členy
10. 11. 2023

Máme poslední místa na workshopu copywritingu

Máme posledních pět míst na workshopu s názvem Jak oslovit nové podporovatele skvělými a cílenými texty

Jak oslovit své podporovatele skvělými a cílenými texty

Tak zní název posledního workshopu pod vedením dvou copywriterek, Terézie Palaščákové a Terezy Žídkové, který jsme si pro vás letos připravili.

❗ Zbývá nám posledních 5️⃣ míst, tak se neváhejte přihlásit. ❗

Kdy a kde?

Workshop proběhne v prostorách co-worku Pacientského hubu v sobotu 25. listopadu od 9 do 16 hodin.

Proč přijít na školení a pro koho je určené?

Na školení copywritingu pro začátečníky i mírně pokročilé vám prakticky ukážeme:

  • jak přemýšlet při tvorbě textů,
  • co je to tonalita a jak s ní pracovat,
  • která slova jsou v textech přebytečná,
  • proč je důležité získat komplexní zadání,
  • jak oslovit fanoušky a dárce na sociálních sítích, v newsletteru a dalších komunikačních kanálech,
  • a mnoho dalšího!

Newslettery a dárcovské kampaně prakticky

Provedeme vás úskalími dárcovských kampaní a naučíme, jak vytvořit poutavý popis, který upoutá pozornost podporovatelů. Z workshopu si odnesete hotové texty, které můžete okamžitě využít ve své organizaci.

🌟 Čekají vás praktická cvičení, na kterých si vysvětlíme základy copywritingu a specifika nejčastějších formátů využívaných v neziskovém sektoru. Zároveň dostanete zpětnou vazbu na vaše texty. Zodpovíme také všechny dotazy a poradíme s problémy, které při tvorbě obsahu řešíte

Kdo školení povede?

Terézia Palaščáková

Content Lead Česko.Digital, copywriTerka a mentorka na volné noze

Terka už více než 4 roky působí jako freelance copywriTerka. Psala nebo píše pro různé značky z různých odvětví a spolupracovala s agenturami jako H1.cz, Better nebo Vortum. Věnuje se také mentoringu a školením. V srpnu 2021 se po rok a půl dlouhé dobrovolnické cestě stala Content Lead v neziskové organizaci Česko.Digital, která pomáhala při vývoji aplikací jako Nepanikař, Safezóna nebo Preventivka. Společně se svým obsahovým týmem také získala 1. místo v soutěži Fenix content marketing awards s LinkedIn v kategorii Social media – neziskový sektor.

Tereza Žídková

Copywriterka na volné noze, komunikace a PR pro Nadační fond Kliniky paliativní medicíny

Tereza Žídková v oboru marketingu a komunikace působí od roku 2006. Podílela se na vytváření komplexních marketingových strategií interní a externí komunikace – public relations, brandingu a event managementu. V rámci své odbornosti se věnuje také obsahové strategii a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Profesní zkušenosti získala především v oblasti B2B se specializací na finance (bankovnictví, pojišťovnictví), IT a neziskový sektor. Aktuálně se kromě vytváření komunikační strategie pro NF KPM a spolupráci na podpoře tohoto rozvíjejícího se oboru.

 

Kontaktní údaje

telefon: +420 224 972 575
email: pacientskyhub@mzcr.cz
Další kontakty

 
Jsme na Facebooku
Projekt Pacientský hub - logo
Realizátor projektu Ministerstvo zdravotnictví ČR - logo
Poskytovatel grantu Poskytovatel grantu EEA Grants - logo
© 2020 Pacientský hub | Prohlášení o přístupnosti | Zpracování osobních údajů(bude otevřeno v nové záložce) CZ EN